Anna Vartiainen,
Aller Ideas Anna Vartiainen Content Director, Aller Ideas
Eric Schmidt, Google
Haaga Helia Krea (2018) Henkilöbrändi: asiantuntijasta vaikuttajaksi. Blogijulkaisu 4.7.2018. Haettu 1.10.2019 osoitteesta https://www.krea.fi/blogi/henkilobrandi/henkilobrandi-asiantuntijasta-vaikuttajaksi/
Henkilöbrändäys - Asiantuntijasta
Vaikuttajaksi (2017) Jarkko Kurvinen, Tom Laine, Ville Tolvanen. Helsinki: Alma
Talent
J-P Paajanen, Groundin viestintäkonsultti
Kalle Tuomi, Futurice
Marko Nissilä, Vantaan
Yrittäjät
Mirka Lammi Marketing Manager, Marketing Services, Aller Media
Myyntiviestinnän keittokirja,
2010
Nick Westergaard, Brand Now
(2017)
Rantanen, S., (2019) Vaikuttava työnantajabrändi (2019). Miten
asiantuntijabrändi rakennetaan Susannan tarina 18.2.2019 Podcast. Haettu 6.10.2019
Ladattavissa osoitteesta https://player.fm/series/vaikuttava-tyonantajabrandi-podcast/miten-asiantuntijabrandi-rakennetaan-susannan-tarina
Rantanen, S., (2019) Vaikuttava työnantajabrändi (2019). Henkilöbrändi
vai asiantuntijabrändi 4.3.2019 Podcast. Haettu 6.10.2019 Ladattavissa
osoitteesta https://player.fm/series/vaikuttava-tyonantajabrandi-podcast/henkilobrandi-vai-asiantuntijabrandi
Sorainen, A., (2018). SORI - johtaja ja julkisuus kriisissä. Helsinki: Alma Talent
Tapaninen, J., (2019) Procast (2019). Kriisi ei koskaan ole sellainen kuin se oli suunniteltu 3.1.2019 Podcast. Haettu 8.10.2019 Ladattavissa osoitteesta https://player.fm/series/procast/jakso-18-kriisi-ei-koskaan-ole-sellainen-kuin-oli-suunniteltu
Sorainen, A., (2018). SORI - johtaja ja julkisuus kriisissä. Helsinki: Alma Talent
Tapaninen, J., (2019) Procast (2019). Kriisi ei koskaan ole sellainen kuin se oli suunniteltu 3.1.2019 Podcast. Haettu 8.10.2019 Ladattavissa osoitteesta https://player.fm/series/procast/jakso-18-kriisi-ei-koskaan-ole-sellainen-kuin-oli-suunniteltu
Tapaninen, J., (2019) Procast (2018). Kriisissä johdon on oltava raivorehellinen 11.12.2018 Podcast. Haettu 8.10.2019 Ladattavissa osoitteesta https://player.fm/series/procast/jakso-17-kriisissa-johdon-on-oltava-raivorehellinen
Vainio, A. (2018). Mitä
maineikkaampi ihminen on, sitä paremmin hän etenee urallaan, sanoo henkilöbrändäyksen
asiantuntija: Näillä neuvoilla brändäys voi onnistua jopa ilman sosiaalista
mediaa. Helsingin Sanomat. Haettu 1.10.2019 osoitteesta https://www.hs.fi/elama/art-2000005549856.html
www.nixu.com
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti